بازاریابی پست الکترونیکی چیست؟ برای دستیابی به مخاطب خاص ، بازاریابی پست الکترونیکی روش تبلیغ الکترونیکی را برای تبلیغ محصول ، اطلاعات و پیامهای تبریک تبلیغاتی که مارک ها تحویل هدفمند را انجام می دهند ، ترجیح می دهند. ارسال عمده به صورت پستی یکی از موثرترین و سودمندترین روشهای بازاریابی است. دلیل تحول زیاد در بازاریابی پست الکترونیکی این است که ارتباط مستقیمی با مخاطبان هدف برقرار می کند. بازاریابی پست الکترونیکی با استراتژی های مناسب یک مزیت بزرگ برای برندهاست.

'' ارائه محتوای مناسب به هدف درست در زمان مناسب '

چه کسی اولین نامه الکترونیکی را ارسال کرده است؟ آیا تا به حال تعجب کرده اید؟

نامه الکترونیکی ، که محبوبیت آن از زمان ایجاد تاکنون رو به رشد است ، برای اولین بار توسط ری تاملیسون در سال 1971 ارسال شد. در سال 1978 ، گری Thuerk ، مدیر بازاریابی تجهیزات دیجیتال Corp ، اولین کار خود را برای بازاریابی پست الکترونیکی آغاز کرد. پس از اولین بازاریابی اسپم E-mail ، این کمپین ویروسی شد و این شرکت در مجموع 13 میلیون دلار رایانه فروخت. بنابراین گری موفقیت بیشتری را نسبت به هدف خود با استفاده از مدل بازاریابی پست الکترونیکی کسب کرد.

سپس همه ما می گوییم 'I LOVE SPAM'! 

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها